typ, wersja | Polikarpow WIT-1 |
załoga | 3 osoby |
napęd | 2× 708 kW (960 KM) |
rozpiętość | 16,50 m |
długość | 12,25 m |
wysokość | - |
pow. nośna | 40,40 m² |
masa | - |
prędkość | 450 km/h |
pułap | 8 000 m |
zasięg | 1 000 km |
uzbrojenie | 1× 12,7, 4× 37, 1× 20, 500 kg bomb |
inne | brak |
Koncepcję samolotu kontynuowano w typie Polikarpow WIT-2.
Dolnopłat, wolnonośny. Podwozie klasyczne, dwukołowe, wciągane w locie. Konstrukcja metalowa.
Załoga - 3 osoby.
Wymiary - rozpiętość 16,50 m, długość 12,25 m, powierzchnia nośna 40,40 m², wydłużenie płata 6,74.
Masy - , masa całkowita 6 453 kg.
Zespół napędowy - 2 silniki rzędowe typu M-103, moc 2× 708 kW (960 KM).
Osiągi - prędkość maksymalna 450 km/h, pułap 8 000 m, zasięg 1 000 km.
Uzbrojenie - 1 ruchomy karabin maszynowy 12,7 mm, 4 działka 37 mm, 1 działko 20 mm, bomby o masie500 kg.
1)
…
1. Avia B-33 (Ił-10), samolot szturmowyMuzeum Lotnictwa Polskiego, Kraków. Copyright Prajzner, Jerzy - zobacz w powiększeniu i komentuj w galerii (1) - | |
2. Avia B-33 (Ił-10), samolot szturmowyMuzeum Lotnictwa Polskiego, Kraków. Copyright Prajzner, Jerzy - zobacz w powiększeniu i komentuj w galerii (2) - | |
3. Avia B-33 (Ił-10), samolot szturmowyMuzeum Lotnictwa Polskiego, Kraków. Copyright Prajzner, Jerzy - zobacz w powiększeniu i komentuj w galerii (3) - |